...da Lorenz hot Geburtstog. Ois Guadi, grossa kloana Bruada! Geschenk hob i leida koas, owa a Ausfohrt mitn Viech kau i da aubieten...und a poa Bier heit im Wohnzimmer. Bis später, Lori.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Wenn Lori über Mutter Erde schweisst, das es den Boden aus der Verankerung reisst, dann ist er auf der "Ranch" vertreten, und seine Katl fängt an zu beten: " Bitte lieber Lorenz du, mach den Gashahn endlich zu. Die Rasten schon im Sande schleifen, und schmerzen tun mir schon die Reifen!"
Doch Lorenz, Mister Gnadenlos, setzt schon an zum nächsten Gasesstoß, da hilft kein betteln oder flehen, das Radl muss im Dreck sich drehen.
Ja, der Lori mags MX'n nicht lassen, er fühlt sich nicht wohl, auf unsren Strassen, darum pflügt er weiter noch, durch Gatsch,Staub und jedes Wasserloch.
Alles Gute lieber Lorenz. P.R.
Zu schreiben ein Gedicht, halt ich für meine Pflicht.
Hoits da Trunkenbold#1 vom Team Stroh80 hot in 28ga ! Ois Guadi aus Ritcheys Villa.
______________________________________________________________________________________________________________________ Wos is schwoaz wie Nocht und illegal ? Mei Husaberg aus Schwedenstahl !
Um Gottes Wüllen! Is scha wieda a Joa umma, ha?! Oas just mehr, oft host a scha in 3a vorau stei, ha? Mia wünschn da ois guati Lorenz. Duffy mit Auhoung und diverse Viecherein.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Zitat von duffy79 im Beitrag #6Oas just mehr, oft host a scha in 3a vorau stei, ha?
Siagst, so wia is voraus gsogt hob! Ob und zua bin i söwa fa meina Weisheit iwaroscht.
Ois Guati zum Geburtstog Liri und tua recht feiern....owa des brauch i da glawi eh net sogen, göll?!