...da Martin hot Geburtstog. Ois Guati vom Duffynator soumt Familie und dem Viech. Vü fehlt neama bis zum 30ga, ha? Los di feiern.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Himmerherrschoftsseitnsakrament, fa mir natiali a ois Guadi !
______________________________________________________________________________________________________________________ Wos is schwoaz wie Nocht und illegal ? Mei Husaberg aus Schwedenstahl !
Mit der Mimi um die Kurven flecken, auf der Strass' diverse Japsen necken. Wenn dich der Hunger dann schon plagt, wird beim Wirtn um an Strudl gfragt, ist dieser dann noch in Vanillesauce versteckt, dann ist für dich der Tag perfekt.
Alles Gute zum Geburtstag, Martin. Und weiterhin viel Spass und Freude mit deiner Mimi.
P.R.
Zu schreiben ein Gedicht, halt ich für meine Pflicht.
Sauber beinand, die Blengls. Obs die Nachtmodl in meiner Grösse a gib, ha? Sachat ma schiach gleich.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
da martin is a oider augeba!!! di klane als vorwand verwendn, damit er si a leiberl nochn aunderen kaufn kau do muaß i eich glei a poar büdl von meiner rasselbande zagn
Und wieda is a Joa umma, wia schnö dou die Zeit vergeht, ha?
Mia wünschen Dir lieber Matzbl olles guate und weiterhin so viel Freid mit deiner Mimi. Duffy soumt Anhang.
Und scha wieda is a Joah umma. Wia dou die Zeit vergeht, ha? Ois Guate zum Geburtstog Martin.