Super günstig, ha? Soboidst ma die Bankdaten übermittelst, wird da Betrog innerhoib 24 Stund fa mir ans Hotö überwiesen.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Zitat von mk872 im Beitrag #19...noch di "kurzen" togesetappen
Mir schwant fürchterliches
Zitat von mk872 im Beitrag #19...und dem wohlverdienten bier
Mir schwant herrliches
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Zitat von mk872 im Beitrag #19 ....am obend no fischn wüst??
jo wahrscheinli eh net, do san ma so miad vom foahrn und vom birra moretti....
in mein 1. überschwang, weils quatier und die gegend so sche is, hob i docht, des geht ah no. apropos gegend: is die kaiserjägerstroßn in einer etappe enthaltn?
I hob soeben die Anzohlung von 600 €uretten an des von Max angegebene Konto in Italienien überwiesen. Ich bitte alle Teilnehmer der TT`14 den Betrog von 50 €urettn auf das Treiberkonto zu überweisen. Fois wen die Bankdaten nicht bekannt san, bitte PN an mich oda sonst wen. Vergelts Gott.
Dere olle mit'nound. Guat die Höfte hot scho einzoit. Max gib mir bitte glei Bescheid, wenn du die Zahlungsbestätigung vom Hotel griagt host. Danke sehr.
burschn, i hob heit di reservierungsbestätigung fia die tt14 vom hotel erhalten. somit schauts scho guat aus, obwohl des wetter momentan a bisserl bescheiden is.
sodala buam, i hob anbei a poar routen zsammbaut. de routn in italien hobn a de möglichkeit, daß ma´s mit street view anschaut (klaners manderl links obn einiziagn und auslossn---wobei, des wißts eh olle) anbei no a klanes büdl oberholb vo Levico Terme---kaunst do vorstön, wia deppart, daß ma do olle um di kurvn wetzn, wenn di reisegsöschoft innen sitzt und a büdl mocht Kehr oberhalb Levico Terme.JPG - Bild entfernt (keine Rechte)
Perfekt Max, mehr kaun i dazua net sogen , und von die Kilometer her schreckts mi jetz a net unbedingt, do hob i schlimmeres erwortet. Trotzdem werd i a extra dicke Radlerfaxn ausfossn. Hob amoi a paar Hotelbewertungen durch glesn und i muaß sogen, do host uns wieder wos gounz feines heraus gsucht. Freu mi scho aufs italienische Gekurv
nur so zur info: waun fohrma am mittwoch weg? i glaub, kaner vo eich orbeit am mittwoch vormittog, oder? wir kenntat´n a a bisserl früher wegfohrn, sogegen 10 und dafür 2-3 kurvn mehr eibaun ob ma jetzt 7 std oder 8+ im sottl sitzn, des mocht a kan unterschied mehr vor ollem, da olle heier scho sovü gfohrn san, do hot eh jeder scho genügend praxis, gö?