Wos hoits vo dera Runde? San ca. 1500km, je nachdem wia brat ma die hurvn ausfohrn und dadurch heier ?kane raucha? dabei san, kenntat ma-fois bedarf-no a poar sonderrundn eischiabn.
i darat gern bis ende jänner die zimmer reservieren. waun fohrn ma und wer is olla dabei?
Burschn - 1500 km - des foa ma jo desmoi in oan tog oda. Jetz wo ma nia zum tschickn stehbleim miassn??!!
Und fias hoamfoan hoast des das ma no di Runde überd Kuchl drahn kennan des ma vorix Joa schuidig bliem saz?? SUUUUUPAAAA!! Terminlich is mir gaunz egal. Wenn ma ungefähr wos wissn moch i jederzeit gern an Doodle! Ok?!
“Wasser allein macht stumm - das beweisen im Teiche die Fische.
Wein allein macht dumm - das bezeugen die Herren am Tische.
Weil ich keins von beiden will sein, vermische ich Wasser mit Wein”
Herrlich !!! Mia is regelrecht is Adrenalin in die Birn gfoan wia i die Routen aungschaut hob. Also i bin zu 99% dabei, des oane % behalt i mir zruck, fois irgendwos dazwischn kimbt. Zeitmässig is ma ois Wurscht, hob e noch koan Urlaub angemeldet.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
andi, i glaub, du mochst amoi so an doodle fia mai/juni. daun kau a jeda eitrogn, wauns eam recht warat.
bin eh laung gsessn bei di routn, wei i ned gwußt hob, wia ma aufaungn soin. oba i glaub des passt scho. alternativ hätt i no a bisserl wos ausgoarbeit in richtung südn am erstn tog, slowenien usw. wobei mia gfoit die variante über salzburg-bayern recht guat.
PS:san eichare moppeds eigentli am gleichn staund wia vorm eiwintern, oda solltat ma irgendwos wissn??
äääähhmmm eiwintern hast wos?? Di Batterie is heraussn u mit da Sitzbaunk geh i hausiern das ma iagendwea di Lochala stopft - owa do bei uns wead i glaub i ned glücklich! Aso du manst di Umbauten? Jo Burschn wia schauz aus mit a poa Fotos?!?
Dem kaun i mi nur zu 100% auschliessen. Gedoodelt hob i scho.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Zitat von mk872 im Beitrag #6PS:san eichare moppeds eigentli am gleichn staund wia vorm eiwintern, oda solltat ma irgendwos wissn??
Oiso, bis hiazn hod si nou ned so vü vaändert ba da mimi, aussa dass zurzeit so blitzeblank geputzt is wia noch nie!! Di airbox hob i wieda demontiert, ned dass si di gogerl voa lauta aungst voa dem krawall vaziachn. Übrigens is kastl (stage1) hob i nou, fois wea vo di 990ga-foara interesse hätt...
gedoodlt hob i a grod. so wias ausschaut is di kw26 die bessere wos is mitn hartl und mitn steff? woits no a bisserl umadumfrogn im bekauntnkreis bez. mitfohrer? oder san di üblichn verdächtign gnua. fois ka problem, daun frog i bei uns in da garasch a noch
Burschn mia is aufgfoin das da 3. Blengl ka Doodle-Einladung vo mia kriagt hot! Nochdem sei Mobilitätsdefizit jo jetzt behoben is werd i glei no den Link hintn noch schicken!!
I werd mi bei di Sauerbrunnbiker a no umhuachn owa wird warscheinli eh kana woin!
Burschn, laut Duudl(bär?) schaut des jo noch Einstimmigkeit aus, ha? Is des scho beschlossene Sache oda wie, weil dann gib i gleichheite mein Urlaubszettl ob.
I nimm amoi au, das keine Antwort "Jo" hoasst...aussadem gibts jetz sowieso koa zurück mehr. Siehe Bild. 20130114_151019-1.jpg - Bild entfernt (keine Rechte)