Darf mi kurz vorstellen: bin der Martin, 40 jahr, vor 3 Monat zum 3 Mal Papa geworden und wieder mit dem Biken angefangen. Hat mich vor über einem Jahr der Liebe und Natur wegen nach Jasnitz verschlagen und fühl mich recht wohl da. Is auch a schöne Gegend, net weit und man is schon in a paar kurven drin.
Bin übers KTM Forum auf Euch aufmerksam geworden, hab dem David geschrieben (übrigens Danke für den Tip Reifen Reitbauer), der mich zum Anmelden hier animiert hat.
Jetzt freu ich mich schon, wenn a Ausfahrt ansteht und einstweilen wünsch ich Euch viel Spass beim Brünn GP und vielleicht kommt der Bauer Martin ja unter die ersten 10?
Servus Martin und herzlich willkommen in unsarem Forum. Wir kennan uns jo bereits...zumindest schriftlich.
Da 2. Martin, da 2. Allerheiligener und die 5. 990ga SMR in unseren Reihen. Na de Statistik kaun sich sechn lossn. Vielleicht host du dich e scho a bisserl durchs Forum glesn, wenn net, a paar Details zu uns: Wir san a bunt gemischter Haufm Motorradlfohrer (Marke is Wurscht, owa KTM wird bevorzugt ), alterstechnisch gehts von Aunfoung 20 bis boid 50 Joah. Mia san koane Draufgänger owa (i sog amoi) "zügige" Foahrer.
Unser Max organisiert uns jährlich die "Treibertour", näheres kaunst im Forum und auf da Homepage noch lesn. Jo des woas im Grossn und gounzn. Wennst Frogen host, nur koa Zruckhoitung.
PS: i hoff du kimst mit unseren stoasteirischen Dialekt einigermossen kloar. Ois daun, ma siachst sich. Duffy.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Di 5ti 990smr!! Sou gheat si des, owa hiaz miassmas oft daun boid auschreibn unsari radln. Gott sei dank hod bis hiaz nou a jeda a aunderi trötn auffigschrauft. Wos ebba auf da nr.5 montiert is????
Na daun gfrei ma uns scho auf di erschte gemeinsame ausfoat... 5smr's...meina söh...
schen guatn tog, martin. herzlich willkommen im forum. wenn i ma denk, dass 5 990er furtfohrn, daun suitat ma an mengenrabatt von di orangen erzeuger bekommen. zb. 5 topfinger in da kuchl---4e zoin (an uebernimmt da pierer stefan) wir planen am 14.9. a "sozius" ausfohrt zum zisi und daun a schene runde. eventuell host zeit. max
jo des 5er geschwader schaut sicha bombig aus, bin eh scho gspannt. die tour mit sozia wirds bei mir net spielen, da kloane braucht die Mama alle 3 std zum nachtanken. ihr werds jo sicher heuer no wo a runde mochn.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________