Ich bin durch Zufall auf euer Forum bzw auf die HP der KürbisTreiberMZ gestossen und mußte mich natürlich gleich anmelden!! Ich bin der Chris (DaChri) und komme aus K'berg. Hab mir vor einen Jahr einen Kürbis gekauft und bin sozusagen ein Neuling im Kürbistreiben. Bin aber immer fleissig am fahren....... Vielleicht sieht man sich ja mal!!!
Servus Chri. Herzlich Willkommen bei den Kürbistreibern. Endlich wieda amoi a Neiger. Wiast bestimmt scho mitgriagt host, schreim mia do im Forum hauptsächlich stoasteirisch, hoffentlich koa Problem fi di .
Tätn uns g'frein, wennst uns amoi bei oana Ausfohrt begleitn tätst um di persönlich kennan zu lernen. Diverse Ausfohrtn werdn im Forum unter "Tagestouren" ausgeschrieben. Bei Interesse oafoch "aumelden". Ois daun: vielleicht treff ma si amoi ba di nextn Ausfohrtn. Orange Grüße aus der Stanz Duffy und sein Viech.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Ah, des geht scho. Kärntnerisch und steirisch is e zielich gleich...blöder wär vorarlbergerisch.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
A saublede Frog: K'berg wird woascheinli eh Kapfenberg hoassn, oda?? Waö wenns z.b. Kumberg warad tätst di uniwash in mitterdorf goa ned kenen, und a wengal gnädig hättst as a bis um 9ne duat zum sein
Kapfmberg...aha, des wär auch a Option. Hob eigentlich auf Kindberg tippt.