Grüß Gott die Herren! Da ich meinem 2 rädrigen Untersatz öfters einer ausführlichen Grundreinigung unterziehe, als dieses zu fahren, besteht die ernstzunehmende Gefahr das in bälde nichts mehr von besagtem Gefährt übrigbleibt! (fa lauta putzn in Luft aufglöst, vastoundn? ;-) ) Nun bestände ja die möglichkeit auf Dosen Didis Riesen Kreisverkehr sämtlichste orangene Untersätze zu testen. Um mein Material zu schonen, wäre das ein passender tagesausflug für meiner einen! Und de brauchat i putzn a ned, nua foan!
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________ Wos is schwoaz wie Nocht und illegal ? Mei Husaberg aus Schwedenstahl !
Zitat von Schurl#52 im Beitrag #3Wou wa dan leicht der besogte Testtog ha !?
Do siacht ma wieda, wia ouft da Schurl auf da Houmpage untawegs is, ha? Man beachte den NEWS TICKER auf jener!
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Schande ube mein Haupt hiats hob is dasechn : +++ 17. bis 18. August 2012 – KTM TNT Race Orange am Red Bull Ring +++
Nix fia unguat owa sou loungsoum wia des daherfoat, do bin i scha 3 Seitn weita !
______________________________________________________________________________________________________________________ Wos is schwoaz wie Nocht und illegal ? Mei Husaberg aus Schwedenstahl !
I foa a heit Nochmittog mitn Grossn fa die Kloan (mitn Simon, fois wär ned checkt). Hätt nou 2 Restplätze frei im Passarati.
Moch blau Lori. Da Beat sui dein Droht mit ziachn!
Burschns, wer si zur KTM Farmilie zählt, fohrt aufm Ring... do gehts nieder Mopperl tuschn uman Ring, Mopperl tuschn aufm Parkplotz, Mopperl tuschn wou ma nur hinschaut. Leider is die Region GÖSSER verseucht. Owa gscheida GÖSSER aüs wia WOSSA. PS: es woa wer aufm Scheisshaus ( siehe Foto 2)... i woas ned.
do hod sich die Fabrik wieder übertroffen!! echt a pipfeine Veranstaltung! jetzt brauchat i nur gschwindt 8tausend eier für a exc und 18tausend Eier für a RC8R . duffy, do gibs anscheinend no an KTM Club im Mürztal mit die gleichn Pickerl
Zitat von KTMani im Beitrag # duffy, do gibs anscheinend no an KTM Club im Mürztal mit die gleichn Pickerl
Nix do! Unser Noum is urheberrechtlich gschützt. Jegliche Nachahmung wird strafrechtlich verfuigt.
KuerbisTreiberMuerztal® <---siehe