Zum Arbö sans eh nur 12km der schrauft da des Taferl sicha wieder au.
______________________________________________________________________________________________________________________ Wos is schwoaz wie Nocht und illegal ? Mei Husaberg aus Schwedenstahl !
I hob mein Gutschein den I zum 30a griag hob (24h HD) eiglöst. I kau nua sogn Wahnsinn. laut laut laut.
Und auf die Radarstrofn bin I a scho gspaunt wei de Höllenmaschine mit 413 kg Trockngwicht und !!!sage und schreibe, nahezu unbändigbore 80 PS!!! IMG_0435.jpg - Bild entfernt (keine Rechte)foat an fost untam Oasch davau.
IMG_0429.jpg - Bild entfernt (keine Rechte)
“Wasser allein macht stumm - das beweisen im Teiche die Fische.
Wein allein macht dumm - das bezeugen die Herren am Tische.
Weil ich keins von beiden will sein, vermische ich Wasser mit Wein”
Und 1 no: Eich olle kau I so an Trip natürlich nicht empfehlen wei wir san am 1. Tog ins Quartier gfoan: vo Graz noch Ratsch an der Weinstraße (Nähe Ehrenhausen) und am 2. Tog vo duat üwa di Soboth am Klopeiner See und über die oide Pack-Stroßn retour noch Graz.
Die im Paket inkludierten 350 km homma ned gaunz gschofft!!!
“Wasser allein macht stumm - das beweisen im Teiche die Fische.
Wein allein macht dumm - das bezeugen die Herren am Tische.
Weil ich keins von beiden will sein, vermische ich Wasser mit Wein”
Pfaaaah, schaut gmiatlicher aus wia mei Wohnzimma Couch.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Jessas! 350km schnupft unser oans scho zum Fruahstuck, wenn ma in Max als Tourguide hot Owa ohne Wohnzimmacouch nur mit oan Schneidbrettl unterm Oarsch
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
des mitn fruahstuck stimmt ned gaunz, bis mittog host scho zeit. kaunst da vorstölln, daß´d mit dera wuchtbrummen (und damit man i ned in andi sei blume am sozius) bei da kürbistreibertour mitfohrst---do brauchst am stilfserjoch die busspur zum parkn
Irgendwaun, in ferner ferner zukunft moani wiads sowos in der oart wean miassn. Owa do rinnt nou schei vü wossa in stanzboch aussi bis duathin, und daun gehts ab noch amiland...
Zitat von SMaRtin im Beitrag #...in ferner ferner zukunft moani wiads sowos in der oart wean miassn.
NIEMOIS ! Sou verzweifelt kau i goa ned sein. Do könnans ma sogoa a Nagelbrett stott'n Sottl auf mei montiern, werd i nou grinsend (i werds zumindest versuchen) um die Spitzkehr' tuschn und den mitn Sofa durch die Gegend crusenden Tschopperlfohrer meini hoassn Auspuffgase gegn den 5 quadratmeter grossn Fliegen-und Windschutz entgegen hauchen! Uiii, verdoummt, jetzt hät i Lust auf a Runde!
Martin, dei Sitzbounk erinnert mi iagandwie an unser oide Wohnzimmercouch. wenn i dei Sitzbounk auf da Cilli montieren würd, dat mas goa neama seng, die Cilli.
Zitat von SMaRtin im Beitrag #...di cilli mit fotöhh und sissybar. Da duffy hätt an botzn freid mid dir
Des wär a Scheidungsgrund!