ich darf dem Mani Alles Gute und allzeit Gute Fahrt wünschen mit seinem neuen 2 Zylindrigen Geschoß. Die Übergabe erfolgte am Donnerstag Abend und ich freu mich, dass ich die SMR im Kreise weiterhin sehen darf und kann.2014-06-26 19.17.22.jpg - Bild entfernt (keine Rechte)
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Danke! Hob scho gwusst das die 990er a super Gerät is owa dass so a geiles Moped is hob i erst noch ana Ausfoaht am WE gwusst. Echt genial, hob befürchtet dass ned so wendig zum foahn is wia mit da Cilli owa ma kau des Gerät genauso hin und her legen Leistung ohnehin mehr ois genug.
Nur der komische blaue Krümmer (dürft a Materialfehler sei) ghört eventuell owa und da Luftfilter is wieda zum umbauen, sie schiast ma zu wenig. Max, wüst du dazua wos sogn?
Zitat von KTMani im Beitrag #5 Nur der komische blaue Krümmer ghört eventuell owa... Max, wüst du dazua wos sogn?
I hui scho amoi Chips und Bier und moch mirs auf da Couch gemütlich !
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
na, i sog nix dazu. i bin sowieso der meinung, daß de zanglerei überbewertet wird. do kau ma zvui verschlimmbessern. die "endlösung" wird sowieso des schweizer toschnmesser unter di motorradl.WP_20140627_004[1].jpg - Bild entfernt (keine Rechte) do kaunst ned amoi mehr di griffgummi tauschn ohne pc und usb dongle und den gaunzn schmorrn.
spaß beiseite, des motorradl is wirkli des ultimative tt15 mopped
oba zruck zum thema: mani, bin echt froh, daß du nun a in den gschmok kummst. i bin ma sicha, daß ma bei an garaschnbier in mürz die richtigen dinge o´baun! daun nimmst dein bruada mit und daun moch ma glei an ölwechsel---sunst fohrt der no 5 johr und kummt ned zum wechsln.
Zitat von mk872 im Beitrag #7 die "endlösung" wird sowieso des schweizer toschnmesser unter den motorrad, des motorradl is wirkli des ultimative tt15 mopped
I hätt do scho an potenziellen Käufer fia dei SMR bei da Hound, foist wirklich Ernst mochst Max.