__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Oda wüst uns ebba weismochn, das des a Kuchl Strudl is
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Naaaaaaaa natürlich nicht. Owa nochdem I in Hartl auf da Schaunz vom Liftheisl wegzahn hob miassn und in olla Ruhe erklärt hob das a Saisonkoatn ban Schilift jetzt wiakli koan Sinn mea mocht hob is voam Finsta-wean neama in di Kuchl gschofft und deswegn hob i ma in Topfinga ba uns im Gschäft kaft. Dea is natiali ned so groß ausgfoin
Und um meine guadn Vorsätze fias neiche Joa umzusetzn u a wiakli einzuhoidn hob i di Black Beeeeaaaaaaaaauty glei owibont nochn Strudlessn. Am Saumstog wia i gschaut hob obs ia e guad geht woas trotzdem vulla Stab. In meina Hittn ziachz oafoch zvü!
“Wasser allein macht stumm - das beweisen im Teiche die Fische.
Wein allein macht dumm - das bezeugen die Herren am Tische.
Weil ich keins von beiden will sein, vermische ich Wasser mit Wein”
Na sog amoi, ganz fremde töne vo unserm ritter schwarzelot!!
Do muas i ma söm zuschaun dass di mimi oiweil guad putzt is, ned dass i gach in max sei neix opfer fia blede kommentare, zwecks zu großer anzahl hinicher fliagn aufn kühler oda ähnliches, wead...