i woaß jo ned, inwieweit ma der wettervorhersage trauen kau, oba so schauts amoi am gardasee fia nexts wochenend aus Gardasee.JPG - Bild entfernt (keine Rechte) burschn, bodehosn ned vergessn!! PS: I hoff, daß heia wos passendes fian andi dabei is
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
Als klane Bewegungs-Vorbereitungs-Test-Fahrt ob e ois funktioniert und no ois do is wos im letztn Herbst a no do woa - oiso das koana vagessn hot noch da Winter-Umbauphase olle Sochn wieda zan montieren - stangaten folgende Ausfahrtstermine de Wochn zur Verfügung:
Morgen Mittwoch Nachmittag (I denk do is da Salzahamma unterwegs - war a Möglichkeit si no vor da Ausfoat persönlich kennan z'leanan) - bei mir gangaz ob 16:00 ab Wartberg Freitag Nachmittag - bei mir gangaz ob 14:00 ab Wartberg Samstag Vormittag - bei mir gangaz ob 09:00 ab Allerheiligen und Sunntog in gauzn Tog!!!
Wia schaut des bei den übrigen Rabauken aus???
“Wasser allein macht stumm - das beweisen im Teiche die Fische.
Wein allein macht dumm - das bezeugen die Herren am Tische.
Weil ich keins von beiden will sein, vermische ich Wasser mit Wein”
Zitat von Der Schwarze Ritter im Beitrag #168 Wia schaut des bei den übrigen Rabauken aus???
Schlecht! Burschn, mia werdn uns erscht nexten Mittwoch sechn.
__________________________________________________________________________ "Orangenhaut is wos für Frauen, Orangenschnaps wos für Penner, Orangenkaugummi wos zum kauen, Orange fahren wos für Männer." __________________________________________________________________________
- Heite geh i auft Hofbaueroim - Morgen hob i Kinderdienst - Am Donnerstog stell i an (söwa gmochten) Brunntrog bei an Oarbeitskolegen in Bruck auf. - Am Freitog oder/und Samstag geh i wieda Hofbaueroim. - Am Sunntog hob i a Feierlichkeit bei die Vaterleut.
- Heite geh i auft Hofbaueroim - Morgen hob i Kinderdienst - Am Donnerstog stell i an (söwa gmochten) Brunntrog bei an Oarbeitskolegen in Bruck auf. - Am Freitog oder/und Samstag geh i wieda Hofbaueroim. - Am Sunntog hob i a Feierlichkeit bei die Vaterleut.
Oiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaa host du a Saisonkoatn 4 di Hofbanoim?? oda host da eppa a geländetaugliche Zweitfrau zuaglegt????
“Wasser allein macht stumm - das beweisen im Teiche die Fische.
Wein allein macht dumm - das bezeugen die Herren am Tische.
Weil ich keins von beiden will sein, vermische ich Wasser mit Wein”
-heit geht net--unsa großer hot bauchgripp und die göttergattin ned daham -do: an termin am nochmittog -fr: i glaub, i muaß a mopperl kafn in klogenfurt fia an spezl DSC01203.JPG - Bild entfernt (keine Rechte) -sa: innendienst, nochmittog grillen und bierli trinkn beim martin -so: anziger tog daham mit da famülie mo und di: dienstreise noch tschechien -mi: endli segn ma uns olle bei da tt14